Neden ip santral kullanılmalı

İP HABERLEŞME SİSTEMLERİ VE KALİTELİ İLETİŞİM İPUÇLARI

Günümüzde teknolojinin son ürünü olan ip santral sistemleri tercih edilme sebeplerini ve şirketlerin ip haberleşme teknolojilerini tercih nedelerini maddeler halinde açıklayacağız mutlaka sizinde bir ip santral ihtiyacınız var çünkü bu çözümler sizlerin zamanını ve parasını cebinde tutuyor nasılmı hep birlikte görelim sadece 5 dakikada sistem için tam size göre biçilmiş bir ürün olduğunu anlacak ve sizde bir ip santral sahibi olmak isteyeceksiniz.

Neden ip santral

Neden ip santral

İp santral avantajları ve örnek çözümleme önerilerimiz Nenden ip santral ihtiyacı en makul çözüm !!

İp haberleşme ve hibrit teknolojisi çözümleri ip santraller  ( İp santral nedir? ) – ( Hibrit santral nedir? )

  • Harici abone ihtiyacı olsun ( Harici abone nedir? )
  • Dahili abone ( Dahili abone nedir? )
  • Karşılama Anonsu IVR        ( IVR nedir? )
  • Caller ıd CID        ( CID nedir? )
  • İp Abone  ( İp abone nedir? )
  • Raporlaması ve Çağrı kayıt ( Çağrı kayıt nedir? )
  • Ses kayıt kullanımı  ( Ses kayıt nedir ? )
  • İp Dış hat kullanımı ( İp dış hat nedir? )

Yukardaki sistemde ihtiyaç talepleri yazılmıştır. Bunlardan biri veya birkaçı ilginizi çekebilir. Bu durumu sunuma geçelim avantajlar nelermiş bakalım.

Bir ip santralde sistem tarafından gelen çağrının ne yönden geldiği önemli değildir nereye gideceği 1 numaralı önemdir sistem talep doğrultusunda istenilen yere veya yerlere çağrıyı gönderebilir .

Santrallerde gelen çağrı karşılandığında orada olmanıza gerek yoktur sizi cep telefonunuzdan da ofis islerini yürütebilmenizi sağlar.

Dışarı yapılan tüm aramalarda %50 a yakın indirimli görüşme sağlar örnek 200 tl ödediğiniz 3 faturanız varsa bu ücret normalde ödenmesi gereken ücret 600 tl iken ip dış hat kullandığınız zaman bu ücret  300 tl ye düşebilmektedir.

Hibrit-santral

Hibrit-santral

Ses kalitesi normal analog telekom hattından 3 kat daha kalitelidir. dijital haberleşme olarak bilinir.

Telesis Santral

Telesis Santral Uygulamaları

Görüşme durumlarını anlık olarak rapor eder çağrı başlatan abone çağrı alan abone ve görüşülen zaman cevaplanan ve cevaplanmayan ulaşılamayan cevap verilmeyen hatları kontrol altında tutar ve size rapor eder. bu durum şirketinizin telefon durumunu gözden geçirmenizi sağlar.

Görüşmeleri otomatik olarak ses kayıt yapabilir daha kaliteli bir görüşme sağlamış olursunuz ve müşteri memnuniyetinizi takip etmeye olanak sağlar.

Telesis Santral Ses Kayıt Yeteneği

Telesis Santral Ses Kayıt Yeteneği

3g teknolojisi ile android ve iphone ios yazılımlarından uyumlu programlar ile ofisteki bir abonede

n farkınız kalmaz nerede olursanız olun ofis telefonunuz cebinizde olsun.

ve Daha birçok özellik Telesis ile ip teknolojisi haberleşme sistemlerinde.